Organisatie & Logistiek
Interim & Project Manager
Logistiek
Organisatie & Logistiek

Tevreden klanten, een stabiele en betrouwbare organisatie, vlotte projecten met mooie resultaten en dat alles aan een uitstekende prijs: het is de ambitie van elke bedrijfsleider!

In de praktijk ligt dit vaak moeilijk. Ervaar je problemen op vlak van organisatie en administratie? We hebben veel ervaring in het optimaliseren van processen voor kleine en grote bedrijven. Samen sporen we de pijnpunten op in de organisatie. We stellen een realistisch plan van aanpak op, afgestemd op jouw noden en behoeften. Slim gebruik maken van technologie is een belangrijk onderdeel hiervan.

Om duurzame groei te bereiken in je bedrijf, nemen we niet alleen het ontwerp maar ook de uitvoering van verbeterprocessen voor onze rekening. Voor de training en coaching van medewerkers en klanten, essentieel wanneer veranderingen doorgevoerd worden, kun je eveneens bij Ubora terecht.

De vakgebieden van Ubora

  • Interne bedrijfsprocessen en organisatie
  • Logistiek, zowel in eigen beheer als met een externe partner
  • Transport, zowel in eigen beheer als met een externe partner
  • Administratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen

Een tevreden klant aan het woord …

Johan Dhondt – Director Warehouse & Logistics at Poppies International NV – Ik leid nu het team waarmee Rolf van Ubora de studie en aanbeveling heeft gemaakt voor de logistieke werking van Poppies. Uw studie ligt altijd binnen handbereik op mijn bureau. Op basis van die analyse hebben we een twintigtal projecten geïdentificeerd om onze “Supply Chain” naar een volgend niveau te brengen. We zijn overtuigd dat die acties, en dus deels dankzij jullie studie, we onze klantervaring kunnen verbeteren alsook de interne werking vlotter kunnen laten verlopen. Waarvoor dank!

Vraag ons advies en oplossingen
Administratie
Interim & Project Manager

Tijdelijk een beroep doen op een interim manager of project manager heeft veel voordelen:

  • Je kunt flexibel inspelen op specifieke situaties zoals wijzigingen in de organisatie of een nieuwe activiteit.
  • Onze samenwerking heeft een transparant prijskaartje en loopt zolang je het zelf nodig vindt.
  • Op korte termijn beschik je over heel wat extra ervaring en kennis die je bedrijf versterken en helpen groeien.
  • Er komt geen complexe personeelsadministratie aan te pas.

De vakgebieden van Ubora:

  • Change management:
    • Opstellen en begeleiden van veranderingsprocessen
    • Coachen van medewerkers, managers, teams en verantwoordelijken
    • Crisismanagement en herstructureringen
  • Project management:
    • Begeleiden van nieuwe operationele processen, IT-systemen etc
    • Begeleiden van projecten als je er zelf geen tijd/medewerkers voor kunt vrijmaken
  • Overgangsprocessen:
    • Begeleiden van projecten wanneer het management tijdelijk niet beschikbaar is (bv. zwangerschapsverlof, ziekte, andere grote projecten)
    • Tijdelijk vervullen van een functie tijdens het aanwervingsproces voor een vaste medewerker
  • Specifieke kennis:
    • Als je bedrijf nood heeft aan specifieke kennis en ervaring inzake logistiek, organisatie, transport, administratie en automatisering.
Start een project met Ubora
Ubora is de uitgelezen partij voor project management en interim management van a tot z
Wat klanten zeggen
Contacteer ons